Trang TVU |

CHI TIẾT BÀI BÁO


Thực nghiệm chuyên đề học tập truyện ngắn Việt Nam hiện đại theo hướng tiếp cận, chương trình, sách giáo khoa mới


Example fallback content: This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF.


Tác giả:   Phan Thị Nở(1) ,
(1) Chủ biên
Abstract: The process of building and organizing theme-based learning has been conducted based on the 2018 Literature program and experimented "Reading, writing and introducing a literary author" (Vietnamese short story of 1930-1945) at Nguyen Thien Thanh Hight School for the Gifted and the Pedagogical Practice School- Tra Vinh University. By analyzing and evaluating the experimentation, the author realizes that the theme could provide a useful resource for high school teachers in implementing the 2018 Literature program.
(ISSN:) Số Số Đặc biệt Tháng 2/2020
Xuất bản: Tháng 2/2020
Trang: 20-25
Link bài báo:
Đã xem: 221